Klacht ING Bank: Wachttijd adviescentrum ING Hoorn Stationsweg 5

Ing hoorn

Eens in de zoveel tijd probeer ik mijn mobiele nummer voor mijn Tan code te wijzigen en dan loop ik blijmoedig het Adviescentrum in omdat dit niet via internet geregeld kan worden. Vandaag om drie uur was het weer zover om een poging te doen. Drie van de vier loketten waren open. Er werd 1 klant in 1 kwartier geholpen en er waren nog 6 wachtenden voor me. Kortom ik moest nog minimaal 1 uur wachten voordat ik aan de beurt was voor een eenvoudige administratieve handeling. Kortom ik probeer het wel weer over 3 a 4 maanden (voor de 3e of 4e keer?)

Ik wil dat deze wijziging gewoon via internet gedaan kan worden

ING Bank
    Beste meneer/mevrouw Has,

Goed dat u dit even aangeeft. Dit is inderdaad een lange wachttijd. Ik ga uw signaal hier doorgeven. Vanwege veiligheid en om fraude tegen te gaan moet deze wijziging op een ING kantoor gedaan worden. Ik kan het proces helaas niet veranderen.

Ik hoop wel dat de wachttijden de volgende keer een stuk minder lang zijn.

Meike
    ING Webcare
    Beste Mieke,
    Bedankt voor de standaard webcare reactie. Ik stel het op prijs uit veiligheidstechnische overweging als u niet mijn achternaam in uw reactie vermeld. De situatie in Hoorn is geen incident; ik probeer al twee jaar om de drie maanden een poging te doen om dit te wijzigen; maar elke keer is de wachttijd minmimaal een uur. Ik stel voor dat een medeweker van Hoorn mijn belt om een afspraak te maken op een bepaalde dag en tijdstip. Alvast bedankt voor uw medewerking. Mvg Anoniem
    ING Bank
    Beste meneer/mevrouw Has,

Ik begrijp dat het vervelend is om lang te moeten wachten, vooral als dit vaker voorkomt.

Is het oude nummer nog actief en kun je daar nog TAN-code op ontvangen? Dan kun je ervoor kiezen om het telefoonnummer via Mijn ING te wijzigen.

Het maken van een afspraak op kantoor is voor het wijzigen van een telefoonnummer niet mogelijk. Wellicht kun je het op een ander tijdstip nog eens proberen. De meeste kantoren zijn op zaterdag open en op het tijdstip van openen is het meestal nog niet zo druk.

Groeten,
    Jessica
    ING Webcare
    Ing hoorn
    Ongelofelijk wat een onkunde. Webcare medewerker is niet op de hoogte van eigen procedure. Hierbij ter informatie de procedure: Het wijzigen van uw mobiele telefoonnummer gaat veilig en snel: u kunt ervoor terecht op elk ING-kantoor en ING-servicepunt. En heel gemakkelijk: u kunt direct daarna betalen en overschrijven in Mijn ING. Ook in de Mobiel Bankieren App als u die gebruikt.

Ing hoorn

Ook een klacht indienen over ING Bank?