Klacht ING Bank: wachttijd hypotheek adviseurs

herman

Ik heb al jaren hypotheken bij ING en haar voorlopers. De laatste jaren wordt dat de wachttijd langer dan u van ons gewend en dat je beter kunt terugbellen. Maar wanneer, want het nummer is de openingstijden van ’s morgens vroeg tot ’s avonds niet te bereiken. Dat is bij de medewerkers bekend maar die kunnen er natuurlijk ook niets aan doen.
Ik heb uiteindelijk maar gemaild. Binnen 5 werkdagen antwoord: vergeet het maar. Nu is er per 1 maart weer een reorganisatie op komst waar bij nog minder medewerkers overblijven .
Dit alles wordt veroorzaakt door het management en niet door medewerkers. ING stelt blijkbaar liever haar aandeelhouders tevreden met miljarden winsten als haar klanten met enkele miljoenen investering.

minder winst en meer klantenservice

Beste meneer/mevrouw Meijer,

Wat vervelend dat u ons niet heeft kunnen bereiken! Ik kan me voorstellen het u frustreert. Als u een inhoudelijke vraag heeft over uw hypotheek, dan is het mogelijk om ons via chat, Facebook (ING Nederland) of Twitter (@ingnl) te benaderen. We gaan dan samen met u de situatie bekijken.

Alvast bedankt!

Hilde
    ING Webcare Team

Alvast bedankt!

Hilde
    ING Webcare Team
    herman
    Ik vind dit geen inhoudelijke oplossing. Facebook en Twitter doe ik niet aan. Via de chat krijg ik dan wel inhoudelijke antwoorden?
    Beste meneer/mevrouw Meijer,

Dat is balen inderdaad. Via de chat kunnen onze medewerkers u ook verder helpen hierin. Lukt het niet, wil ik u vragen toch even te bellen met onze specialisten op de afdeling Hypotheken.

Deze afdeling is bereikbaar op 020 22 888 88. Op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.

Wens u nog een fijne avond toe!

Vriendelijke groet,

Orkun
    ING Webcare team
    herman
    Mijn ervaring is dat de klantenservice lang niet alle vragen kan beantwoorden. Met het advies dan een hypotheek-adviseur te bellen ben ik weer terug bij af.

herman

Ook een klacht indienen over ING Bank?