Klacht ING Bank: Water geweigerd op kantoor in hitte.

ZonZonZon

Net bij het ING kantoor Willemsplein 38
6811 KC Arnhem geweest om wat bankzaken te regelen.

Ik was mijn eigen flesje water vergeten, natuurlijk niet echt handig van mezelf, dus vroeg of ik toevallig wat water kon krijgen. Het was echt enorm warm.

Kreeg als mededeling "nee, want dat kan niet door de corona".

Beetje raar, vooral omdat er verderop wel een klant met een flesje water van de ING zat.

Ik ben wel vaker met erg warm weer in een ING kantoor geweest en meestal bieden ze je zelf al wat water aan.

Het is natuurlijk niet iets waar je per definitie recht op heb, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er zo moeilijk over werd gedaan.

Zeg dan gewoon dat je het niet wilt geven, maar als excuus corona gebruiken is in dit geval onzin. Van een flesje water op een bureaublad zetten raak je niet besmet.

Uiteindelijk maar naar huis gegaan zonder alle bankzaken geregeld te hebben, kom wel terug als het weer wat koeler is.

Misschien aan het desbetreffende kantoor doorgeven dat ze bij erg warm weer heus wel wat water mogen geven, vooral als er om wordt gevraagd. Corona gebruiken als excuus is in dit geval een beetje onzin. Je kunt niet de ene klant wel een flesje geven en de andere klant niet.
Ik had geen dringende bankzaken te regelen, maar het was te warm om te blijven wachten, dus ben maar weer naar huis gegaan.

ING Bank
    Beste ZonZonZon,

Dank voor je bericht! We hebben voor je contact opgenomen met het betreffende kantoor en willen je voor bovenstaande situatie graag onze excuses aanbieden.

Corona als excuus gebruiken om geen flesje water te geven is inderdaad niet de bedoeling.Wel is het zo dat de kantoren maar een beperkte levering waterflesjes krijgen en deze alléén uitgeven wanneer de klant voor een uitgebreid adviesgesprek komt.

De collega's op het kantoor geven aan dat ze dit je inderdaad duidelijker uit hadden kunnen leggen. Excuses voor het ongemak en dank voor het verbeteren van onze dienstverlening!

Groet,
    Lysanne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?