Klacht ING Bank: Weeral geen toegang tot mijn bankonline, login geblokkeerd.

Happyman2019

Ik stel me de vraag wat er nu weeral misgelopen is.

Mijn login code is geblokkeerd en neen ik heb geen fouten gemaakt want ik heb deze eerst in een document getypt en dan gekopieerd en geplakt. Maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding " foute login, enz".

Nu moet ik weeral, vermoedelijk wachten tot nieuwjaar alvoor ik eindelijk met mijn bankrekening kan gaan werken.

Mag ik nu eens weten waarom er zoveel misgelopen is met de rekening deze keer. Eerste keer moest ik 7 weken wachten en dan heb ik met de bank nazies te maken gehad. Nu was de dame die ik aan de telefoon heb gehad ook niet echt vriendelijk want ik moest maar wachten op de papieren die ik zou krijg via de post en dan moet ik maar op nieuw proberen. Maar hoe lang gaat het nu weeral duren alvoor alles overgezet is van de REGIOBANK naar de ING bank en wanneer kan ik nu eigenlijk mijn rekeningen gaan betalen via mijn ing rekening??

Vive la ING BANK.

Mag ik het zeggen dat ik meer dan beu ben met de bedrijfs wereld in nederland want niets loopt er goed.

Graag antwoord op mijn vraag wanneer gaat nu alles in orde zijn zodat ik me hier niet meer moet mee bezig houden. Ps stuur alles via mijn Email, dat is veel sneller en veel beter.

Ik wil dat de bank al het mogelijke doet zodat er geen problemen meer ontstaan want tot nu toe is er niets goed gegaan. Ik wil mijn rekening overbrengen, ik wil bankonline en ik wil alles in orde hebben.

ING Bank
    Goedemiddag Happyman2019,

Daar wordt je inderdaad niet bepaald happy van!

Het kan in het geval van (onterechte) foutmeldingen verstandig zijn om af en toe de huidige browser op te schonen of het via een andere browser te gaan proberen. Dit zou je kunnen doen zodra je de nieuwe inlogcodes ontvangen hebt.

Spijtig genoeg bestaat er geen mogelijkheid om deze codes per mail te ontvangen, de enige optie is verzending per post naar jouw adres. Binnen max 5 werkdagen moet alles ontvangen zijn.

Het is dus helaas echt wachten op de brieven die per post naar je toe zijn gestuurd. Dat kunnen we niet bespoedigen of op een andere manier regelen.

Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare
    Happyman2019
    Geachte,

Ik heb dit al meerdere malen gedaan en ik krijg steeds de zelfde foutmelding en ik wil gewoon alles laten over van de Regiobank naar jullie zodat ik met een gerust hart alles kan regelen.
    Dus ik ga terug afwachten en dan zal ik opnieuw proberen om de code in te vullen.

Met vriendelijk groeten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?