Klacht ING Bank: weiegring tot opsturen hypotheekrentevastleggingspapieren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 97202
Gebruiker
elinecs
Datum
5 reacties

Details

De klacht

De ING zegt de papieren ivm vastlegging van de nieuwe rentevaste periode van mijn hypotheek opgestuurd te hebben. Deze zijn echter nooit aangekomen. Zij weigeren echter deze papieren nogmaals te sturen 'omdat dit zó'n belangrijke brief is'. De enige mogelijkheid is het telefonisch met een hypotheekmedewerker te bespreken/vast te leggen. Dit alles moet wel vóór 1 maart. De optie 'verdwenen/kwijtgeraakt bij Post.nl' bestaat niet, terwijl alles erop wijst dat dit toch echt het geval is.

De oplossing

Ik wil de desbetreffende papieren thuisgestuurd krijgen, desnoods aangetekend, zodat ik ze ook daadwerkelijk in handen heb. Ik wens niet afgescheept te worden met een telefoontje, zeker niet 'omdat dit zó'n belangrijke brief betreft' (citaat medewerker ING-bank).

5 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Eline, ik kan me voorstellen dat je de papieren alsnog wilt ontvangen, desnoods aangetekend. Je klacht heb ik doorgezet naar mijn collega's van de afdeling Hypotheken. Zodra ik meer weet, laat ik het hier weten. Groet, Willeke - ING Webcare Team
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Eline,Ik heb begrepen dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Daarom sluit ik de case hier. Je kunt voor verdere vragen contact opnemen met mijn collega.Groet,Gerard– ING Webcare team (www.ing.nl/webcare)
  3. Auteur
    elinecs
    Datum
    Beste ING,
    Ik heb wel contact gehad met uw collega, maar de zaak is zeker nog niet afgehandeld, daar er nog geen sprake is van het bereiken van de gewenste oplossing. De klacht blijft derhalve openstaan tot dit wel het geval is.
    Vriendelijke groet,
    E.C. Snoek
  4. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste,Dat ben ik met je eens, maar hier kan ik verder niets meer voor je doen. Daarom heb ik de klacht hier gesloten.Groet,Gerard– ING Webcare team (www.ing.nl/webcare)
  5. Auteur
    elinecs
    Datum
    Best,
    Deze sluiting is dan uitsluitend van de zijde van de ING, en niet vanuit mijn kant van de zaak. Misschien is het fatsoenlijk om een eventuele dossiersluiting niet eenzijdig te doen, maar in goed overleg. Dat zie ik hierboven niet. De zaak is NIET afgehandeld, dus nog open. Helaas als dit qua statistieken/opgeloste klachten er voor de ING iets minder goed uitziet.
    Vriendelijke groet,
    E.C. Snoek

Uiteindelijke oplossing

Auteur
elinecs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen