Klacht ING Bank: weigeren medewerking verhuizing adres invalide 90 jarige moeder

femkeboesenkool

Mijn 90 jarige moeder is invalide. Ze bankiert ouderwets op papier. Ze is onlangs verhuisd naar een zorgappartement. Om haar adres te kunnen wijzigen moet zij fysiek verschijnen op het bankkantoor in Bussum, haar nieuwe woonplaats. Dit is gezien haar gezondheid, onmogelijk. De bank weigert mee te denken over een alternatieve oplossing.
Er zijn vast veel meer oude mensen met dit probleem. Ik ben zo boos!

Een medewerker van de bank komt op bezoek bij mijn moeder en regelt de verhuizing van het adres persoonlijk met mijn moeder. Als zoiets bijna nooit voorkomt, is het een kleine moeite, als het geregeld voorkomt, zou het beleid moeten worden!!

ING Bank
    Hoi Femke,Ik begrijp dat het voor jouw moeder fysiek onmogelijk is om naar het ING kantoor te gaan. Daarvoor hebben wij natuurlijk een alternatief! Jouw moeder kan een brief naar ons sturen. Daarin moeten een aantal gegevens van jouw moeder staan, zoals naam, IBAN, oude en nieuwe adres, handtekening.Wij passen het adres van jouw moeder dan aan. Ik hoop dat dit een oplossing voor jullie is! Zo nee, dan hoor ik het graag van je.Groet,
    Candice
    www.ing.nl/webcare
    femkeboesenkool
    Ik heb via deze site te horen gekregen dat de verhuizing per brief geregeld mocht worden. Zonder vermelding van bij welk kantoor, op welk adres, welke afdeling, welke postbus ofzo. Ik heb dus op 26 augustus een aangetekende brief gestuurd naar het hoofdkantoor van ING in Amsterdam, met alle benodigde gegevens. Daarna hebben we helemaal niets meer vernomen, geen bevestiging van ontvangst, geen bevestiging van de adreswijziging, helemaal niets. Ik heb dus geen idee, of dit nu goed is gegaan.

femkeboesenkool

Ook een klacht indienen over ING Bank?