Klacht ING Bank: Werking MijnING.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 305977
Gebruiker
Heleen Suurmijer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kan vandaag weer niet inloggen op MijnING!!! De site reageert niet. En als hij wel reageert is het veel te langzaam laden want 'we zien dat u Internet Explorer gebruikt' en daardoor duurt het allemaal wat langer. Jaja, dit begint m.i. aardig te lijken op klantje pesten als je toevallig geen zin hebt in die app en bankieren op je telefoon.

De oplossing

Betere werking van de pagina MijnING s.v.p.

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Heleen,

    Vervelend om te horen dat je problemen ervaart met je Mijn ING. Wij doen zeker niet aan klantje pesten.

    Je zou een andere browser kunnen proberen, bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Mocht dat ook echt niet werken dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze Technische Helpdesk via het volgende telefoonnummer 020 22 888 88.

    Groet,
    Rialda
    ING Webcare
  2. Auteur
    Heleen Suurmijer
    Datum

    Beste Rialda,
    Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Maar ik vind het heel raar dat ik een andere browser moet nemen omdat ING besloten heeft haar website te vernieuwen. Internet Explorer doet het verder overal prima, dus ik ga van deze tip geen gebruik maken helaas. Wat mij betreft houdt ING te weinig rekening met de belangen van AL haar klanten en probeert allerlei zaakjes door te drukken waar veel mensen niet op zitten te wachten, en dat overigens ook tegen steeds hogere kosten en steeds minder rente!
    Vriendelijke groet,
    H.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heleen Suurmijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een andere browser nemen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen