Klacht ING Bank: Werking MijnING.

sad Niet opgelost
Heleen Suurmijer

Kan vandaag weer niet inloggen op MijnING!!! De site reageert niet. En als hij wel reageert is het veel te langzaam laden want 'we zien dat u Internet Explorer gebruikt' en daardoor duurt het allemaal wat langer. Jaja, dit begint m.i. aardig te lijken op klantje pesten als je toevallig geen zin hebt in die app en bankieren op je telefoon.

Betere werking van de pagina MijnING s.v.p.

ING Bank
    Beste Heleen,

Vervelend om te horen dat je problemen ervaart met je Mijn ING. Wij doen zeker niet aan klantje pesten.

Je zou een andere browser kunnen proberen, bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Mocht dat ook echt niet werken dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze Technische Helpdesk via het volgende telefoonnummer 020 22 888 88.

Groet,
    Rialda
    ING Webcare

Beste Rialda,
    Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Maar ik vind het heel raar dat ik een andere browser moet nemen omdat ING besloten heeft haar website te vernieuwen. Internet Explorer doet het verder overal prima, dus ik ga van deze tip geen gebruik maken helaas. Wat mij betreft houdt ING te weinig rekening met de belangen van AL haar klanten en probeert allerlei zaakjes door te drukken waar veel mensen niet op zitten te wachten, en dat overigens ook tegen steeds hogere kosten en steeds minder rente!
    Vriendelijke groet,
    H.

Heleen Suurmijer
Een andere browser nemen!

Ook een klacht indienen over ING Bank?