Klacht ING Bank: Wil weer de beschikking over mijn geld

Klachtnummer
# 464702
Gebruiker
#bloemen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn priverekening is geblokkeerd, wegens mogelijke fraude op 6-7-20. op 8-7-20 heb ik hierover een brief ontvangen. Ik ben im=nmiddels vergeefs meer dan 4,5 uur aan het bellen met 058-2952833 en 3 mailtjes verder en ik heb op 16-7-20 nog steeds niemand gesprken van de fraude desk. Ook de medewerkers van ING zakelijk en particulier konden mij niet verder helpen. Langste wachttijd meer dan een uur en nog steeds niemend aan de lijn. Dit is echt onacceptabel, ik moet terug bellen en na 4,5 uur niemand aan de lijn. Wat is dit voor grap ING!

De oplossing

Mijn rekening deblokkeren

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen #bloemen,

    Dankjewel voor je klacht.

    Vervelend te lezen dat je rekening geblokkeerd is in verband met fraude. Ik kan de rekening zelf helaas niet voor je deblokkeren. Hiervoor moet je echt contact opnemen met afdeling Fraude.

    Excuses voor de lange wachttijd. Je zou het nog rond etenstijd kunnen proberen of bijvoorbeeld 's avonds.

    Groet,
    Rialda
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen