Klacht ING Bank: Zeer klant onvriendelijk

Jos van der werf

Ik ben ondernemer en heb voor mijn bedrijfsvoering veel contant geld nodig.
Sinds de Corona sluit ING veel van zijn kantoren waaronder die in Heiloo.
Wat altijd een zeer druk bezocht kantoor is. Vaak wachten.
Maar nu het kantoor dicht is en er maar één pinautomaat is.
Moet ik soms wel 8x geld opnemen. terwijl er lange rijen staan.
Ik voel mij niet veilig en het dorp naast Heiloo is het kantoor ook gesloten alleen de stad Alkmaar is open. betaaldparkeren als er plek is en daarvan doet de geldmachine het meestal niet. zie ook recenties ING alkmaar

kantoor Heiloo weer open wat ze toch niet gaan doen maar zet dan extra pinautomaten neer.

ING Bank
    Beste Jos van der werf.

Het spijt me dat het voor jou zo moeizaam gaat als je geld op moet nemen.

Weet je dat je ook bij een geldmaat terecht kunt voor opnames?

Als je grote bedragen in één keer nodig hebt kun je natuurlijk van tevoren een groot bedrag bestellen. Is dat misschien een optie voor je?

Je kunt op een ING-kantoor met een kasbalie zonder kosten bedragen boven de € 10.000 bestellen. Je moet het bedrag 5 werkdagen voorafgaand aan de dag van ophalen bestellen. Dat kan op het ING-kantoor of telefonisch via 020 22 888 88, maar ook via Internetbankieren. Wij helpen graag op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Vriendelijke groet,

Margreet
    ING|Webcare

Jos van der werf
De oplossing die ING biedt is, Ik kan grote bedragen ook bestellen, dit moet 5 dagen van te voren. (die berdagen moet je wel over kunnen beschikken, helaas helpt de ING daar ook niet mee) zelfs niet na herhaaldelijke gesprekken. Omdat ik in de snelle aankoop en verkoop zit is dit onmogelijk, ook hier helpt de ING ondernemers niet. Ik ben een kleine zzper die al 7 jaar actief is en een overwaarde (die overigens zelf is gecreëerd in het verleden) van 160.000 dmv aflossen. daarbij een bedrijfspand bezit met overwaarde. Bij de start van mijn onderneming wilde de ING niet helpen terwijl ze voordoen dat ze Zzper's helpen. Tot dat je €30000 nodig heb, dan vragen ze je om de eerste 3 jaarrekening of eerste 2 met prognose gemaakt door een erkend boekhoudkantoor. ING helpt alleen noodleidende miljoenen bedrijven en criminelen.

Ook een klacht indienen over ING Bank?