Opgelost door ING Bank: Zeer slechte afwikkeling hypotheekdossier

Alexander

Al meer dan een half jaar is ING (na een eindeloos voortraject) bezig met de omzetting van onze hypotheekvorm (levenhypotheek naar banksparen) en ondanks diverse mails, klachten etc. lukt het hen niet om de juiste actie te ondernemen. Buiten de toezegging op mijn vragen terug te komen blijft het vervolgens stil of men geeft aan op Nationale Nederlanden (de beheerder van de beleggingspolis van de levenhypotheek) te wachten. Deel van het probleem komt waarschijnlijk voort uit het ogenschijnlijk totale gebrek aan communicatie tussen ING en Nationale Nederlanden. ING ziet graag dat wij daar achteraan gaan terwijl zij de hypotheek hebben verkocht en Nationale Nederlanden en ING toen één concern waren. Zelfs een directe mail aan de Manager Customer Loyalty Hypotheken levert helaas alleen opnieuw een loze belofte op.

Ik wens een correcte afwikkeling van mijn hypotheekdossier voor 1 juli a.s.
Ik wil aansluitend een vergoeding hebben voor het feit dat ik over het saldo van de beleggingspolis vanaf 1 januari geen rente heb kunnen opbouwen binnen de bankspaarrekening.

ING Bank
    Hoi Alexander,

Vervelend dat je hier al een half jaar mee bezig bent. Ik kan me voorstellen dat je een goede afwikkeling van je hypotheekdossier wilt. Omdat ik via dit platform beperkte gegevens van je heb en je ook aangeeft al eerder klachten te hebben ingediend wil ik je vragen zelf rechtstreeks contact met hypotheken op te nemen zodat we het gesprek met je aan kunnen gaan. Je kunt via de volgende site je telefoonnummer achterlaten: https://belmijnu.ing.nl/scripts/fccml.dll?action=freecall&subscrid=bru7mkkxm3&gjdata=content&gjname=hypotheken

Groet,
    Richard
    ING Webcare
    Beste Richard,

Met alle respect: is na een maandenlange eenzijdige communicatie met ING zonder enige vorm van oplossing dit jullie voorstel?

Indien ik mij laat terugbellen kom ik in een keuzemenu.... Gezien mijn klacht verwacht ik dat jullie mij bellen en met een oplossing komen!

Mijn gegevens zijn bij jullie bekend. Aan de hand daarvan verwacht ik dat jullie het dossier kunnen inzien en een oplossing kunnen bedenken.

ING Bank
    Beste Alexander,

Ik heb contact opgenomen met de desbetreffende afdeling en opnieuw de klacht voorgelegd. Er wordt naar aanleiding hiervan deze week nog contact met je opgenomen. Mijn collega gaat dan verder met jou in gesprek hierover.

Vriendelijke groet,

Julita
    ING Webcare
    Alexander
    Na wat aanloopperikelen heeft men de klacht opgepakt, tussentijds gecommuniceerd en mij gecompenseerd.

Alexander

Ook een klacht indienen over ING Bank?