Klacht ING Bank: Zelfs een adreswijziging levert bij ING problemen op !

JanBra

Bijna 1,5 jaar geleden verhuisd van Naaldwijk naar Hollum. Bij het kantoor van de ING in Naaldwijk langs geweest voor een spoedbetaling (aankoop huis). Omdat mijn vrouw als 1e rekeninghoudster stond kon ik dit niet alleen regelen maar moest ook mijn vrouw tekenen. Betreft een en/of rekening.
Gelijk toen ook maar de adreswijziging doorgegeven
In de maanden daarna bleek het adres van mijn vrouw wel te zijn gewijzigd maar dat van mij niet. Wij hadden toch heel duidelijk aangegeven dat niet alleen mijn vrouw naar Ameland zou verhuizen..........
Elke keer als ik belde met de ING bleek mijn adres nog op het oude adres in Naaldwijk te staan. Dit heeft zou geduurd dat eind 2017 (dus ruim een jaar !)
Oorzaak volgens de ING: mijn vrouw staat als1e rekeninghoudster en ook het Internetbankieren en pasje stond op haar naam
Of ik even maar naar een ING kantoor wilde komen ...........
Maar we waren al in Naaldwijk geweest !

Na diverse keren telefonisch aandringen werd mij beloofd dat ook mijn adres gewijzigd zou worden.
Maar nee hoor, uiteindelijk hebben wij de rekening moeten aanpassen en het betaalpakket moeten omzetten naar een (duurder) Oranjepakket
Enig voordeel: ik kan nu ook op mij naam internetbankieren en ik heb er weer een bankpas bij (die niet gebruikt wordt).
Zelfs een simpele adreswijziging levert bij ING problemen op.
En wat erger is; beloften worden (weer) niet nagekomen,

Bij ING bekend

ING Bank
    Beste,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat uw adreswijziging zoveel voeten in de aarde heeft gehad. Het klopt inderdaad dat er bij een En/Of-rekening 1 rekeninghouder de contactpersoon is en dat diegene ook leidend is voor waar de correspondentie bezorgd wordt.

Ik hoor graag van u!

Sebas
    ING Webcare
    U zegt:

"De vraag is echter nog wel waarom u uw Betaalpakket om moest zetten naar het Oranjepakket. Dit is mij helaas niet duidelijk."

Als het voor u al niet duidelijk is, hoe kan het dan voor de klant duidelijk zijn ??

Maar los hiervan. Ik wil helemaal niet dat er weer door iemand anders naar mijn klachten wordt gekeken en wat er allemaal is misgegaan.
    Ik heb al eerder aangegeven dat ik vrijdag 23 februari een aantal keren met een mevrouw heb gesproken die me wel goed en vriendelijk te woord heeft gestaan en wel begrip had voor mijn klachten. Met haar wil ik best verder praten. Zij is ook degene geweest die uiteindelijk heeft gereageerd op de officiële klachtenbrief aan de directie. Een brief overigens van 5 januari ! Dus als zij weer contact met mij opneemt prima, maar svp niet weer allemaal zinloze reacties sturen via ING Webcare.

JanBra
Uiteindelijke oplossing Nee, de klacht is zeker niet naar tevredenheid opgelost !