Klacht ING Bank: Zelfs een adreswijziging levert bij ING problemen op !
Details
De klacht
Bijna 1,5 jaar geleden verhuisd van Naaldwijk naar Hollum. Bij het kantoor van de ING in Naaldwijk langs geweest voor een spoedbetaling (aankoop huis). Omdat mijn vrouw als 1e rekeninghoudster stond kon ik dit niet alleen regelen maar moest ook mijn vrouw tekenen. Betreft een en/of rekening.Gelijk toen ook maar de adreswijziging doorgegeven
In de maanden daarna bleek het adres van mijn vrouw wel te zijn gewijzigd maar dat van mij niet. Wij hadden toch heel duidelijk aangegeven dat niet alleen mijn vrouw naar Ameland zou verhuizen..........
Elke keer als ik belde met de ING bleek mijn adres nog op het oude adres in Naaldwijk te staan. Dit heeft zou geduurd dat eind 2017 (dus ruim een jaar !)
Oorzaak volgens de ING: mijn vrouw staat als1e rekeninghoudster en ook het Internetbankieren en pasje stond op haar naam
Of ik even maar naar een ING kantoor wilde komen ...........
Maar we waren al in Naaldwijk geweest !
Na diverse keren telefonisch aandringen werd mij beloofd dat ook mijn adres gewijzigd zou worden.
Maar nee hoor, uiteindelijk hebben wij de rekening moeten aanpassen en het betaalpakket moeten omzetten naar een (duurder) Oranjepakket
Enig voordeel: ik kan nu ook op mij naam internetbankieren en ik heb er weer een bankpas bij (die niet gebruikt wordt).
Zelfs een simpele adreswijziging levert bij ING problemen op.
En wat erger is; beloften worden (weer) niet nagekomen,
De oplossing
Bij ING bekendUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.