Klacht ING Bank: zie boven

KvdD

Vandaag een EXCLUSIEF aanbod gekregen voor een zorgverzekering via Ing bij Cz Direct. Vorig jaar ook al een ING-aanbod gekregen en besloten toen over te stappen.
In 2022 een Basisverzekering van 120,75 Aanvullend ING 2 3,50 en Tandarts 7,50 Totaal 131,75 p.m.
Nu weer een een juichende mail met natuurlijk weer een EXCLUSIEF aanbod,:t.w.:
Basisverzekering 128,30(ligt in de lijn van de verhoging van alle zorgverzekeringen) maar Aanvullend ING 2 6,50 en Tandarts 11,95.
Totaal 146,75.
Dus zogenaamd de basisverzekering licht verhoogd, maar het surplus pakken in het aanvullende pakket.
Een ECLUSIEVE MOVE dus van ING. Hoe doorzichtig allemaal.

Het eerlijke verhaal in de email vermelden Niet alleen over de kosten van de basisverzekering reclame maken maar ook melding maken over het aanvullend pakket dat significant hoger uitvalt dit jaar

ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Op ing.nl/contact vind je alle contactmogelijkheden. We helpen je daar graag verder.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?