Klacht ING Bank: zie boven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 482634
Gebruiker
W.J. van Bree
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn scanner met nr. 54-0440049-4 Digipass 772, die ik nu pas wil activeren volgens de instructies 'Maak je scanner klaar voor gebruik', reageert niet bij stap 1 . Heb van alles geprobeerd, maar hij geeft geen reactie als ik hem volgens de regels voor de monitor hou.

De oplossing

Dat ING mij opbelt en uitlegt wat er aan scheelt.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste W.J. van Bree.

    Het spijt mij te vernemen dat het niet lukt om de scanner te activeren.

    Je geeft aan graag gebeld te willen worden, echter denk ik dat de instructie vanaf de site veel duidelijker is.
    We leggen het stap voor stap uit en hebben zelfs een instructiefilmpje:

    Deze kun je hier vinden:
    https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/internetbankieren/beginnen/scanner/activeren.html

    Ik hoop dat je er zo uit komt.

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.J. van Bree
Datum
Uiteindelijke oplossing
via 020-2288888 werd mij geadviseerd Google Chrome te installeren, ook dit heeft geen resultaat opgeleverd. Hopen op toezending van een nieuwe scanner die het wél doet. Na weer gebeld te hebben, werd mij aangeraden naar Eindhoven ING te gaan, waar ze mij 'zeker' kunnen helpen met het activeren. Vergoeding reiskosten ???
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen