Klacht ING Bank: Zie bovenstaand

Klachtnummer
# 383453
Gebruiker
SanneK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik schreef 93,- gestort maar zoals jullie op de rekening kunnen zien was de storting 92,- tik foutje

De oplossing

23,- opsporen en terug geven aan de rechtmatige eigenaar. Mn dochter

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen S. Kaljee,

    Zojuist heb ik telefonisch contact proberen te krijgen, maar helaas zonder resultaat.

    Wat bijzonder vervelend dat niet het volledige bedrag is bijgeschreven. Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. In dit geval stel ik voor om het verschil van €23 te vergoeden.

    Je kunt hiervoor een declaratie indienen door een mail te sturen naar chat@ing.nl. Vermeld in de e-mail de volgende gegevens:

    - mijn naam (Jeroen) in de onderwerp regel
    - bedrag van vergoeding (€23)
    - initialen en achternaam
    - IBAN
    - geboortedatum
    - postcode & huisnummer
    - pasnummer & vervaldatum van je Betaalpas

    Na het behandelen van de e-mail duurt het zo'n 2 werkdagen voordat het bedrag op jouw Betaalrekening staat. Ik hoop dat dit een passende oplossing voor je is.

    Vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen