Opgelost door ING Bank: zie onder 'gewenste oplossing'

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 306090
Gebruiker
Parabuthus Liosoma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ING heeft de laatste tijd de neiging te suggereren dat de betaalapp binnenkort de enige optie is om te betalen. Volgens mij is er een tweede optie maar in haar agressieve manier van reclame maken voor de app duidt ze niet op dat alternatief. Graag reactie want ik heb geen enkele behoefte aan die betaalapp. zeker niet als die opgedrongen wordt. Zo nodig stap ik na ruim 40 jaar over naar een andere bank.

De oplossing

alternatieve manier van betalen via ING dan alleen m.b.v. de betaalapp.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond!

    Klanten die niet Mobiel kunnen Bevestigen, krijgen een alternatieve methode aangeboden voor de TAN-codes. Hierover hoor je meer aan het einde van dit jaar.

    Met vriendelijke groet,

    Franck
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Parabuthus Liosoma
Datum
Uiteindelijke oplossing
een alternatief voor de betaalapp. Aanvulling van mijn kant: maar die moet nog komen. De vraag is in welke vorm en.... is die klantvriendelijk of alsnog ontmoedigend en dwingend in de richting van de app. Ik ben benieuwd!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen