Klacht ING Bank: Zomaar doorlopend krediet gestopt

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 384935
Gebruiker
Peter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na mijn klacht over het niet terugmelden van ontvangst antwoordbrief behoud ING rekening wonende in het buitenland, zag ik een bericht in mijn ING app, dat mijn doorlopend krediet is opgeheven.
De sluitings datum voor het ontvangen van de antwoordbrief behoud ING rekening was 18 augustus. Het stoppen lijkt dus al in gang te zijn gezet. Totaal weer geen bericht gehad dat men zo maar mijn doorlopend krediet wilde opzeggen. Wederom niet netjes vind ik.

De oplossing

Doorlopend krediet activeren zonder opnieuw formulieren in te moeten vullen.

Bijlagen

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen P.L.J.M. de Greef,

    Heel erg vervelend dat het erop lijkt dat de opzegging in gang is gezet. Mogelijk hebben het retour sturen van de antwoordbrief en de opzegging elkaar gekruist.

    In dit geval is het voor jou het meest van belang om met onze klantenservice in contact te komen zodat we met je mee kunnen kijken waar het precies misgaat. Onze klantenservice is bereikbaar via chat (in Mijn ING) of telefonisch (via tel 020 22 888 88).

    Vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare
  2. Auteur
    Peter
    Datum
    Oké, gebeld en toevallige samenloop van omstandigheden vertelt men mij, met de communicatie over het behoud van mijn rekening vanaf 18 augustus. Toch weer slordig dat ik hier vantevoren geen melding/brief over krijg.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Fijn dat je inmiddels de bevestiging hebt gekregen dat de rekening behouden blijft.

    Excuses voor het ervaren ongemak.

    Vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sorry maar GEEN bevestiging gekregen over mijn behoud rekening !!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen