Klacht ING Bank: Zomaar doorlopend krediet gestopt

sad Niet opgelost
Peter

Na mijn klacht over het niet terugmelden van ontvangst antwoordbrief behoud ING rekening wonende in het buitenland, zag ik een bericht in mijn ING app, dat mijn doorlopend krediet is opgeheven.
De sluitings datum voor het ontvangen van de antwoordbrief behoud ING rekening was 18 augustus. Het stoppen lijkt dus al in gang te zijn gezet. Totaal weer geen bericht gehad dat men zo maar mijn doorlopend krediet wilde opzeggen. Wederom niet netjes vind ik.

Doorlopend krediet activeren zonder opnieuw formulieren in te moeten vullen.

Bijlagen

ING Bank
    Goedemorgen P.L.J.M. de Greef,

Heel erg vervelend dat het erop lijkt dat de opzegging in gang is gezet. Mogelijk hebben het retour sturen van de antwoordbrief en de opzegging elkaar gekruist.

In dit geval is het voor jou het meest van belang om met onze klantenservice in contact te komen zodat we met je mee kunnen kijken waar het precies misgaat. Onze klantenservice is bereikbaar via chat (in Mijn ING) of telefonisch (via tel 020 22 888 88).

Vriendelijke groet,

Jeroen
    ING Webcare
    Peter
    Oké, gebeld en toevallige samenloop van omstandigheden vertelt men mij, met de communicatie over het behoud van mijn rekening vanaf 18 augustus. Toch weer slordig dat ik hier vantevoren geen melding/brief over krijg.
    ING Bank
    Goedemorgen,

Fijn dat je inmiddels de bevestiging hebt gekregen dat de rekening behouden blijft.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Vriendelijke groet,

Jeroen
    ING Webcare

Peter
Sorry maar GEEN bevestiging gekregen over mijn behoud rekening !!

Ook een klacht indienen over ING Bank?