Opgelost door ING Bank: Zonder mijn medeweten blokkeren van mijn ING-rekening door bewindvoerder

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 319411
Gebruiker
Don Quichot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eerder een vraag dan een klacht: mijn bewindvoerder heeft in november 2017 (zonder mij daarvan op de hoogte te stellen) mijn ING-betaalrekening geblokkeerd. Gisteren heeft mijn bewindvoerder op mijn verzoek op diezelfde rekening een bedrag gestort waarvan ik (in overleg en met toestemming van de bewindvoerder) een vakantie zou gaan boeken en betalen; hetgeen dus (na telefonisch contact met de ING-klantenservice) onmogelijk bleek. Hoe nu verder? Uiteraard ga ik maandag weer bellen met mijn bewindvoerder; van u zou ik graag vernemen of er een oplossing bestaat voor het hierboven geschetste probleem, zodat ik mijn bewindvoerder kan adviseren over acties die zij zal moeten gaan ondernemen om mijn vakantie alsnog te kunnen laten doorgaan (en betalen).

De oplossing

(Desnoods tijdelijke) opheffing van de blokkering van mijn ING-rekening

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Don,

    Ik kan mij goed voorstellen dat je met de Bewindvoerder mee wil denken! In dit geval kan ik je hier zelf echter niet goed over adviseren vrees ik. Op Webcare hebben we namelijk geen inzage in Bewindvoering.

    Graag zou ik je aanraden om telefonisch contact op te nemen met ons op 0582340032. Op werkdagen is dit nummer bereikbaar tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur. Je belt dan met onze afdeling Bewindvoering, die hierin met je mee kan denken en je verder kan helpen!

    Met vriendelijke groet,

    Franck
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Don Quichot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen