Opgelost door ING Bank: Zonder mijn medeweten blokkeren van mijn ING-rekening door bewindvoerder

content Opgelost
# 319411
Don Quichot

Eerder een vraag dan een klacht: mijn bewindvoerder heeft in november 2017 (zonder mij daarvan op de hoogte te stellen) mijn ING-betaalrekening geblokkeerd. Gisteren heeft mijn bewindvoerder op mijn verzoek op diezelfde rekening een bedrag gestort waarvan ik (in overleg en met toestemming van de bewindvoerder) een vakantie zou gaan boeken en betalen; hetgeen dus (na telefonisch contact met de ING-klantenservice) onmogelijk bleek. Hoe nu verder? Uiteraard ga ik maandag weer bellen met mijn bewindvoerder; van u zou ik graag vernemen of er een oplossing bestaat voor het hierboven geschetste probleem, zodat ik mijn bewindvoerder kan adviseren over acties die zij zal moeten gaan ondernemen om mijn vakantie alsnog te kunnen laten doorgaan (en betalen).

(Desnoods tijdelijke) opheffing van de blokkering van mijn ING-rekening

ING Bank
    Goedemiddag Don,

Ik kan mij goed voorstellen dat je met de Bewindvoerder mee wil denken! In dit geval kan ik je hier zelf echter niet goed over adviseren vrees ik. Op Webcare hebben we namelijk geen inzage in Bewindvoering.

Graag zou ik je aanraden om telefonisch contact op te nemen met ons op 0582340032. Op werkdagen is dit nummer bereikbaar tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur. Je belt dan met onze afdeling Bewindvoering, die hierin met je mee kan denken en je verder kan helpen!

Franck
    ING Webcare

Don Quichot

Ook een klacht indienen over ING Bank?