Opgelost door ING Bank: Zorg voor dat mijn aanvraag van de scanner mogelijk wordt.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 368460
Gebruiker
Victoria#15#09#58#
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb al meerdere malen geprobeerd de app te installeren op mijn smartphone maar die is blijkbaar niet geschikt voor deze app het is een Lumea 650 van Microsoft. Nu heb ik vandaag een mail van u ontvangen met de melding dat er een bericht is verzonden. Dit bericht heb ik ook ontvangen maar als ik dan een Scanner wil aanvragen vanwege het feit dat mijn smartphone niet geschikt is voor de app dan gebeurd er totaal niets. Het aanvragen van de scanner is blijkbaar onmogelijk.

De oplossing

Antwoord via mail c.q. mijn ing etc.

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo J.P.M. Aggenbach.

    Balen dat het nog niet gelukt is om onze App te installeren! :-(

    Wij ondersteunen Android OS versie 5 en hoger en IOS versie 10 en hoger. Voldoe je daar aan?

    Om de veiligheid te kunnen waarborgen stellen wij deze systeemvereisten, hier zijn geen uitzonderingen op.

    Als je hier aan voldoet, lees je hier de stappen hoe je de App kunt downloaden en installeren: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/mobiel-bankieren-app/download-de-app/index.html

    Als je onze App niet geïnstalleerd hebt dan krijg je een Banner in Mijn ING waarmee je de Scanner kunt aanvragen. Je krijgt deze dan binnen 4 weken toegestuurd. Tot die tijd kun je de TAN-code blijven gebruiken zoals je gewend bent.

    Op deze link kun je alles lezen over Mobiel Bevestigen met onze App en de Scanner: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/bevestigen-verandert/index.html

    Kom je er zo uit?

    Met vriendelijke groet,
    ING Webcare
    Femke
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Victoria.

    Onze app werkt inderdaad niet op een Microsoft toestel. Excuses daarvoor. Tevens excuses voor het niet kunnen bereiken van de klantenservice.

    Er waren inderdaad problemen met het aanvragen van de app.
    Hier wordt aan gewerkt.

    Ik wil je adviseren om de aanvraag later nogmaals te proberen.
    De scanner wordt namelijk niet verstuurd als deze niet is aangevraagd.

    Ik wil je als tip meegeven de aanvraag in Google Chrome te doen en te controleren of de pop ups geblokkeerd worden.

    Voor nu wens ik je een fijn weekend!

    Vriendelijke groet,
    Margreet
    ING|Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Victoria#15#09#58#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het probleem is nu opgelost door het IT - systeem. Het aanvragen van de scanner kon gisteravond ineens wel ingevuld worden. Nu afwachten of het apparaat over ca 4weken geleverd wordt.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen