Klacht ING Bank: Zwart op wit bevestiging van de overstap
Details
De klacht
Maandag 18 februari jl zette ik, via internet het basispakket over naar het oranjepakket. In de bijsluiter bij het wijzigen, stond dat ik per ING berichten inbox of per e-mail de bevestiging hiervan zal ontvangen. Nee, dus.Uit het gesprek met de klantenservice maak ik op dat: de bevestiging automatisch gestuurd wordt. Er is geen herkansing mogelijk. Er is niemand binnen de ING die mij zwart op wit de bevestiging van de overstap kan geven. Op mijn app en mijn ING zie ik ook niet dat ik ben overgestapt.
Is dit op te lossen?
De oplossing
Ik wil zwart op wit het zij per mail of mijn berichten box of per post de bevestiging ontvangen van mijn overstap van het basispakket naar het oranjepakketDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.