Klacht ING Bank: Zwart op wit bevestiging van de overstap

Crouseau

Maandag 18 februari jl zette ik, via internet het basispakket over naar het oranjepakket. In de bijsluiter bij het wijzigen, stond dat ik per ING berichten inbox of per e-mail de bevestiging hiervan zal ontvangen. Nee, dus.
Uit het gesprek met de klantenservice maak ik op dat: de bevestiging automatisch gestuurd wordt. Er is geen herkansing mogelijk. Er is niemand binnen de ING die mij zwart op wit de bevestiging van de overstap kan geven. Op mijn app en mijn ING zie ik ook niet dat ik ben overgestapt.
Is dit op te lossen?

Ik wil zwart op wit het zij per mail of mijn berichten box of per post de bevestiging ontvangen van mijn overstap van het basispakket naar het oranjepakket

ING Bank
    Goedenavond Crouseau,

Vervelend om te horen dat het niet goed gegaan is met de bevestiging! Ik begrijp dat je graag wilt weten of de omzetting goed is gegaan. Je kunt dit altijd controleren in Mijn ING wanneer je kiest voor 'Pakket wijzigen', het huidige pakket komt dan namelijk in beeld.

Wanneer je midden in het kwartaal het pakket hebt gewijzigd, dan zal je volgend kwartaal twee afschrijvingen zien van de pakketkosten. Namelijk een afschrijving van de pakketkosten voor het aantal dagen dat het een Basis-, Betaal- of Royaalpakket is geweest, en een afschrijving voor het aantal dagen dat het een Oranjepakket is. Bij de afschrijvingen zijn de data vermeld.

Weet je zo voldoende?

Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?