Klacht Ingrosso.nl: Bestelling niet ontvangen ondanks dat website aangeegft dat het verstuurd en ontvangen is.

Klachtnummer
# 458597
Gebruiker
Angie1135
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op op 1 juni 2 t-shirts besteld op de website van Ingrosso.nl. t.w.v eur 59.95. Vanwege het Covid virus zou er wat vertraging kunnen zijn dus ik heb niet naar de status gekeken tot aan vorige week 26 juni. Wanneer ik kijk, dan blijkt dat de bestelling reeds is afgeleverd?? Ik heb een mail gestuurd en een contactformulier gestuurd want telefonisch zijn zij niet bereikbaar. Tot op heden niets gehoord noch ontvangen. Helaas. Dus een nep website, lijkt me.

De oplossing

Ofwel ik ontvang de 2 bestelde t-shirts, of ik krijg restitutie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ingrosso.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ingrosso.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen