Klacht Inholland: collegegeld terug ontvangen

# 51927
Vinay

Geachte meneer/mevrouw,
Graag wil ik een verzoek doen om mijn collegegeld terug te ontvangen.
Het geld wil ik terug, omdat er duidelijke afspraken waren gemaakt hoe ik zo snel mogelijk kon afstuderen. Het werd het tegenovergestelde -zie bijlage- . Bij al mijn initiatieven werd ik overal door de school tegengewerkt. Helaas is door diverse factoren o.a. het niet tijdig leveren van de stofomschrijving en het aan mij onvermeld vervroegen van de tweede tentamen datum, het behalen van het diploma niet gelukt.
Bij Studielink stond ik ingeschreven van:
1-9-2008 tm 31 -08-09 e 1565,-
1-9-2009 tm 31 -08-10 e 1640,-
1-2-2011 tm 31 -08-11 e 1.713,-
In 2011 gaat het om de helft van de studiejaar. Het gaat om de e 1.713,-/ 2 is e 865,50. In totaal gaat het om e 4.061,50
De opleiding verwacht voor zijn diensten een hoge financiële compensatie van mij. Er waren meerdere malen afspraken onduidelijk.
Graag zou ik binnen 7 dagen een reactie van u ontvangen.

Oktober 2008
Uiteindelijk heb ik een gesprek aangevraagd met de heer Van der Gaag. Tijdens dat onderhoud namen we het scenario met betrekking tot de stof en de datum van het tentamen door. Hij vertelde me, dat in oktober 2008 en in april 2009 een herkansing op het programma stond. Ook sprak ik af mevrouw Valderrama te mailen om een exacte stofomschrijving te krijgen. Ze gooide wederom roet in het eten. Pas twee weken voor het tentamen in oktober voldeed ze aan mijn verzoek. Te laat om me goed te kunnen voorbereiden.
Januari 2009
Toen ik me vervolgens op de tweede ronde wilde gaan richten, kreeg ik vorige maand schokkende informatie van een medestudent. Hij vertelde me, dat op donderdag 29 januari het tentamen opnieuw was aangeboden. Noch de betrokken decaan, ondanks zijn toezeggingen, noch de docente Spaans hadden mij verwittigd van het feit dat de examendatum naar voren was geschoven. In de praktijk betekent dit dat ik andermaal buiten mijn schuld in de wachtkamer moet plaatsnemen.

Inholland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Inholland?