Klacht Inhomefurn.com: Eetkamerstoelen besteld en betaald, maar niet geleverd

Klachtnummer
# 186607
Gebruiker
LW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 4 eetkamerstoelen besteld bij www.inhomefurn.com. 276 euro overgemaakt, maar daarna niets meer gehoor over de levering. Na een mail antwoord gekregen van dhr. Chris Munters. Hij zei dat ze het erg druk hadden, maar dat de stoelen snel zouden worden geleverd. Na een paar weken de bestelling geannuleerd. Dhr Munters zegde mij toe dat het geld zou worden teruggestort. Maar dat is nog steeds (2 maanden later nog niet gebeurd) Inmiddels bedrijfdoorgegeven aan Opgelicht ed.

De oplossing

Geld terugstorten of product leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Inhomefurn.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties