Klacht Inhomefurn.com: Geen afwikkeling van de bestelling

Klachtnummer
# 186407
Gebruiker
AtH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een product online besteld en ook direct online betaald. De order is per e-mail bevestigd. Sindsdien 2 maanden niets vernomen. Daarom per e-mail verzocht om tot levering over te gaan. Dat leidt na een week tot een excuus mail dat door de vele bestellingen een achterstand in levering is ontstaan. Vervolgens weer geen leven van teken. Daarom weer na 2 maanden via de e-mail gesommeerd om binnen één week het besteld product te leveren, anders het geld terug. daarop totaal geen reactie op gekomen. Bij mij zijn ernstige twijfels ontstaan over de betrouwbaarheid van deze online-winkel!

De oplossing

direct leveren of direct het geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Inhomefurn.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties