Klacht Inhomefurn.com: Geen bestelling geleverd

Klachtnummer
# 190754
Gebruiker
Vis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7-9-2016 heb ik op de web side van Inhomefurn een Eames lounge chair besteld.Op 11-09-2016, heb ik het bedrag van 486,50 euro overgemaakt op de bankrekening van Inhomefurn. Sindsdien heb ik niets meer vernomen van Inhomefurn. Ik heb via e mails meerdere keren geprobeerd contact te krijgen met Inhomefurn maar ik heb op de e mails geen reactie ontvangen.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug gestort krijgen op mijn bankrekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Inhomefurn.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Inhomefurn.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen