Klacht Inhomefurn.com: inhome furn geen levering wel betaald

Klachtnummer
# 191366
Gebruiker
jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij als bedrijf hebben een stoel besteld ook betaald maar er word niet geleverd, na veel mails word er weer een excuses gemaakt doordat de rekening waar wij op betaald hebben over is gegaan naar een andere bank en het geld niet te traceren is??
dan weer vol begrip word er aangegeven dat hij het geld heeft gevonden in de overzichten en het zal worden gecrediteerd helaas gebeurt dit nooit en wacht ik nu al 2 maanden op mijn geld.
dit is aangegeven bij de politie als fraude en internetoplichting hoop dat er iets gaat gebeuren met deze webshop dit zijn gewoon oplichterspraktijken!!

De oplossing

gewoon geld terug of levering van de stoel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Inhomefurn.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Inhomefurn.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen