Wij vinden dat Inhomefurn.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Inhomefurn.com: inhome furn geen levering wel betaald
Details
De klacht
Wij als bedrijf hebben een stoel besteld ook betaald maar er word niet geleverd, na veel mails word er weer een excuses gemaakt doordat de rekening waar wij op betaald hebben over is gegaan naar een andere bank en het geld niet te traceren is??dan weer vol begrip word er aangegeven dat hij het geld heeft gevonden in de overzichten en het zal worden gecrediteerd helaas gebeurt dit nooit en wacht ik nu al 2 maanden op mijn geld.
dit is aangegeven bij de politie als fraude en internetoplichting hoop dat er iets gaat gebeuren met deze webshop dit zijn gewoon oplichterspraktijken!!
De oplossing
gewoon geld terug of levering van de stoelBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.