Klacht Inhomefurn.com: meubels besteld maar geen levering

Klachtnummer
# 187276
Gebruiker
Bert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in Juli al een Charles Eames Louunge Chair met Ottoman besteld en netjes via iDeal betaald tot op heden alleen maar smoesjes en excusses voor het niet leveren van deze meubels. Ik heb tevens aangegeven aangifte van oplichting te doen bij geen reactie.
Hier op weer een mail gekregen met het verzoek dit niet te doen met de uitleg dat zij een grotere vraag hebben binnen gekregen dan zij als aanbod hebben.
Hun berichtgeving is ver beneden pijl.
Wel jammer, het was een mooi product maar ben bang dat ik net als vele anderen hun betaalde spullen van Home Infurn nooit gaan krijgen.
Mede ook omdat door Home Infurn op deze site helemaal niet reageert op de klachten.
Wel leuke verdiensten, ik lees gemiddeld 3500 klachten van niet leveren á € 450,- is ruim 1.5 miljoen inkomsten elke maand.

De oplossing

Levering van bestelde meubels stuk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Inhomefurn.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties