Opgelost door Inhuisplaza.nl: Bij dit verhaal iets melden wat nooit aan mij is verteld. Met getuige.

content Opgelost
Lootje

Graag wil ik nogmaals reageren op jullie antwoord op mijn klacht. Hierin werd gesuggereerd dat jullie ook de mogelijkheid hebben geboden om de luxaflex aan het plafond te hangen. Mij is dat niet bekend en degene die op dat moment bij mij in huis was heeft dat ook niet gehoord. Het is een op maat gemaakt spul wat naar mijn idee verlengt kan worden. En dat kosteloos langs komen? Het was een klacht omdat ik eerst helemaal mijn raam niet kon openen, zelfs niet met omklappen. Nu kan het met hulp van een ander om helemaal om te klappen. Dus mijn vraag voordat ik verdere stappen onderneem is dan ook kunnen ze verlengd worden.

Verlengen luxaflex , meerprijs voor mezelf en een eerlijke behandeling

Inhuisplaza.nl
    Goedemorgen mevrouw Warren,

Hartelijk dank voor uw bericht.

We hebben gisteren een fijn gesprek met elkaar gehad, bedankt daarvoor!

Zoals besproken gaan wij de mogelijkheden voor u bekijken qua verlengen van de jaloezieën zodat u met een tevreden en goed gevoel gebruik kunt maken van de jaloezieën.

Zoals beloofd nemen wij begin volgende week opnieuw contact met u op, om de oplossing te bespreken.

Een fijn weekend toegewenst.

Eline van Eijk
    INHUIS Plaza
    Inhuisplaza.nl
    Goedemorgen mevrouw Warren,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De volgende oplossing is geboden:
    Wij komen gratis bij u de nieuwe maten inmeten, we betalen 50/50 de nieuwe jaloezieen en vervolgens komen wij de jaloezieen kosteloos bij u monteren.
    We gaan ervan uit u hiermee een passend voorstel te hebben gedaan, dit gezien de situatie van het niet meer volledig open kunnen doen van de ramen, voorafgaand met u is besproken.

Wij hopen dat u, na het plaatsen van de langere jaloezieen, met veel plezier gebruik kunt maken van de jaloezieen.

Een fijne dag toegewenst.

Eline van Eijk
    INHUIS Plaza

Lootje
Gewoon nu netjes opgelost via telefonisch contact te hebben gehad. Nog even geduld voor opmeten en daarna plaatsen. Wat logisch is.

Ook een klacht indienen over Inhuisplaza.nl?