Opgelost door Inhuisplaza.nl: Verkeerd advies gekregen. Juist om zoiets te voorkomen iemand laten langs komen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 470138
Gebruiker
Lootje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Luxaflex door dit bedrijf laten opmeten en plaatsen, dit om zeker te zijn dat het goed komt. Het gaat om twee van de 7 stukken luxaflex. Deze twee moesten op de dag geplaatst worden ivm openen van het naar binnen open gaande raam. Doordat er nog een rooster boven zat vertelde de meneer dat de luxaflex alleen maar zo geplaatst kon worden dat ik de luxaflex een beetje op moesten tillen om het raam te kunnen openen. Helaas ben ik als leek ermee scoorde gegaan. Nu echter kom ik erachter dat ik de luxaflex met hulp helemaal om moet klappen of eraf moet halen om de ramen te zemen. Open kunnen ze een stukje zonder capriolen. Bij navraag hoe het zat over de juiste plaatsing kreeg ik te horen dat ik toestemming had gegeven dus eigen schuld. Ik kan wel nieuwe bestellen met 20% korting. Ik had nog eens goed gekeken, mijn gedachte was dat als ze de luxaflex aan het plafond hadden opgemeten en geplaatst dan had ik dit probleem niet gehad. Dit gaat weer om een bedrag van rond de 200 euro omdat ik ja heb gezegd tegen een verkeerd advies. Kan ik hier nog wat mee

De oplossing

Zou graag de juiste oplossing hiervoor Hiervoor door de goede maat luxaflex tot plafond ipv op de dag boven het raam. Deze inzicht had ik wel mogen verwachten van dit bedrijf. En geen 20% aanbieding voor grotere omdat ik verkeerd advies heb geaccepteerd

2 reacties

  1. Auteur
    Inhuisplaza.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag mevrouw Warren,

    Hartelijk dank voor uw review.

    Zoals u zelf aangeeft hebben wij dit bij het opmeten met u besproken, (ook de mogelijkheid om ze vanuit het plafond te plaatsen), uiteraard is het erg vervelend dat u er na enkele maanden achter komt dat dit toch niet is zoals u had gehoopt. Wij zijn hiervoor (kosteloos) opnieuw bij u langs geweest om ze hoger te hangen.

    Uiteraard kunnen de jaloezieën alsnog vanaf het plafond gemonteerd worden, hiervoor hebben wij u een extra korting aangeboden. Jammer dat u zich niet in dit aanbod kunt vinden.

    Laten we voor op stellen dat wij het belangrijk vinden dat u tevreden bent en met veel plezier naar de jaloezieën kunt kijken. Met het oog hier op kom ik graag in contact met u. Ik zal hiervoor deze week contact met u opnemen.

    Een fijne dag toegewenst.

    Met vriendelijke groet,

    Eline van Eijk
    INHUIS Plaza
  2. Auteur
    Inhuisplaza.nl
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Warren,

    Wat ons betreft is de klacht nog niet gesloten. Zoals eerder aangegeven zullen wij spoedig telefonisch contact met u opnemen. Dit omdat wij het belangrijk vinden persoonlijk contact te hebben.

    Een fijne dag toegewenst.

    Met vriendelijke groet,

    Eline van Eijk
    INHUIS Plaza

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lootje
Datum
Uiteindelijke oplossing
na telefonisch contact zijn we tot een oplossing gekomen. Beiden de helft voor nieuwe grotere luxaflex.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Inhuisplaza.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen