Klacht InkClub.nl: Bestelling niet ontvangen .

Klachtnummer
# 407604
Gebruiker
Poekiedoekie*#@
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn klacht is dat ik mijn bestelling nog niet gekregen.Het gaat over cartridge dat ik op 27-11-2019 besteld .Probleem is ook dat ik dat betreffende bedrijf (inkClub) kan via e-mail kan bereiken .Telkens krijg ik antwoord dat mijn bestelling moet uit Zweden komen .Ik vertrouw het niet meer .Kunnen jullie voor mij wat betekenen ? Groetjes Elvira Trasic .

De oplossing

Kunnen jullie achteraan des betrevende bedrijf om achterhalen waar is mijn bestelling ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat InkClub.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over InkClub.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen