Klacht InkClub.nl: Bestelling niet ontvangen .

Klachtnummer
# 409618
Gebruiker
Poekiedoekie*#@
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij jullie een keer klacht gestuurd over webshop bedrijf inkClub .Ik heb op 27-11-2019 cartridge besteld bij inkClub. Maar die bestelling heb ik nog niet ontvangen .Die bedrijf is alleen te bereiken via e-mail .Telkens als vraag waar is mijn bestelling kreeg ik antwoord dat mijn bestelling moet uit Zweden komen Het bijna 3 weken maar ik heb nog niet mijn bestelling ontvangen. En ik wil best wel rechtszaak tegen hun aanspannen.

De oplossing

Dat inkClub zijn beloftes nakomt .ik wil mijn bestelling hebben waarvoor ik betaald heb .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat InkClub.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over InkClub.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen