Klacht Inktknaller.nl: Inktknaller komt zijn verplichtingen wederom niet na.

T. Janssen

Helaas constateer ik wederom dat jullie niet aan jullie verplichtingen houden. Weer worden de beloofde cartridges niet geleverd. Deze zouden na tien dagen worden geleverd en we zijn nu aantal weken verder, maar nog steeds niets geleverd.
Ik heb jullie op 17 augustus jl. hierover een e-mail gestuurd en wederom gevraagd waar die patronen blijven. Maar nu wordt het ineens stil en laten jullie niets meer van je horen.

Ik ben helemaal klaar met Inktknaller en ik wil die cartridges niet eens meer hebben, want ze worden toch niet geleverd.

Daarom ga ik de koopovereenkomst ontbinden (hiervoor krijg je een aparte brief) en wil ik mijn geld terug hebben.

Tot slot wil ik opmerken dat de services gewoon kloten is en jullie helemaal geen zin hebben om jullie verplichtingen na te komen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en dat er steeds naar nieuwe smoesjes worden gezocht. Kortom, het is liegen en bedriegen en voor mij zijn jullie gewoon niet anders dan oplichters.

Ik wil mijn geld terug € 29,75.

Wij vinden dat Inktknaller.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Inktknaller.nl?