Opgelost door Inktprecies.nl: Bestelling niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 158939
Gebruiker
Ralph Andriolo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 01-03-2016 een bestelling geplaatst en betaald met iDeal.
Ik heb tot op heden 09-03-2016 de bestelling nog niet ontvangen.
Ik heb diverse keren via mail en telefoon contact proberen op te nemen met inktprecies.nl maar dit is steeds niet gelukt.
Ik wil toch graag weten of ik het product nog geleverd krijg.

De oplossing

Ik wil graag de bestelling zo spoedig mogelijk ontvangen. Kan dit niet dan wil ik mijn reeds betaald geld terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Inktprecies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Ralph Andriolo
    Datum
    Vandaag 10-03-2016 een mail ontvangen van inktprecies.nl.
    Hierin geven ze aan dat er inderdaad iets fout is gegaan met de bestelling en dat deze zsm verstuurd zal worden.
    Dus nog even afwachten tot de levering.
  2. Auteur
    Ralph Andriolo
    Datum
    Vandaag 12-03 bestelling als nog ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ralph Andriolo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Inktprecies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen