Klacht Inktweb.nl: Retourkosten vergoeden na retour binnen 14 dagen.

teweem

Inkt voor de Brother printer besteld, maar de printer blijkt defect te zijn.
De inkt was al geleverd toen ik daar achter kwam.
Een Ticket aangemaakt voor retourzending. In deze ticket wordt aangegeven wat het retour-adres zou zijn. Er werd ook aangegeven dat de kosten van de retour zending voor mij zou zijn. Met het laatste ben ik het niet mee eens. Op de website lees ik nergens dat de kosten voor de verzender zijn. Dit in de ticket gezet met onderstaande links. (Alleen kosten als er omgeruild wordt)

Antwoord van inktweb.nl:
In het geval dat u als klant de koop binnen de 14 dagen bedenktermijn ontbindt, heeft u volgens de wet en onze algemene voorwaarden recht op creditering van het volledige aankoopbedrag, bestaande uit de prijs voor het product en de kosten voor het verzenden van het pakket. De kosten voor het retourneren van een bestelling vallen hier niet onder.

De kosten voor het verzenden van het pakket van ons, naar u, krijgt u dus terug. De kosten voor het retourneren van de correct geleverde bestelling zijn voor eigen rekening.

Toen nog een link doorgestuurd.
Antwoord van Inktweb.nl:
Helaas is dat niet de werkwijze die wij hanteren. Wij kunnen daarom niet de retourskosten vergoeden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Aan excuses heb ik niets.

Volgens onderstaande links behoort inktweb ook de retourkosten terug te betalen.'

Packetje is inmiddels retour naar inktweb.nl verzonden.

Zie beschrijving klacht

teweem
    Helaas nog niet gereageerd door inktweb.nl
    Inktweb.nl
    Dubbele klacht

teweem
Volgens de linkjes in de klacht behoort de retourkosten door inktweb betaald te worden. Dat doen ze niet. Het lijkt dat zij boven de wet staan.

Ook een klacht indienen over Inktweb.nl?