Klacht Innolicht: Lamp betaald, niet geleverd, Innolicht niet bereikbaar

Klachtnummer
# 52832
Gebruiker
Martine
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 11 november 2013 een lamp gekocht via internet bij Innolicht. Deze lamp is nooit geleverd. Innolicht is echter telefonisch niet bereikbaar, op e-mail wordt niet gereageerd en zelfs een aangetekende brief wordt niet in ontvangst genomen. Graag zou ik op een of andere manier toch in contact treden met Innolicht teneinde een oplossing te bewerkstelligen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de door mij gemaakte kosten ten bedrage van € 76,95 aan mij worden betaald door Innolicht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Innolicht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Innolicht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen