Klacht Innopv: Niet reageren/acteren m.b.t. verhelpen van storing van zonnepanelen

-Edwin-

Vorig jaar door deze partij zonnepanelen laten aanleggen. 19/6 geconstateerd dat 2 panelen geen opbrengst meer genereren. Vraag gesteld waarop dag later het antwoord was dat ze zouden monitoren voor de oorzaak.

1/7 rappel mail gestuurd met vraag naar status; 0 reactie
6/7 rappel mail gestuurd; 7/7 excuus mail en er zou een nieuwe omvormer opgestuurd worden. Na ontvangst zou een monteur die komen vervangen; Nooit iets ontvangen
21/7 rappel mail; 0 reactie
15/8 rappel mail met ultimatum dat ik een reactie en een concrete oplossing wil; 0 reactie

Met mij communiceren en mijn storing oplossen zou een heel leuk begin zijn.

Innopv
    Geachte heer Kusters,
    om te beginnen spijt het ons oprecht dat u vanuit ons nog geen afdoende bericht heeft ontvangen.
    Voor een trage reactie is nooit een goed excuus, we kunnen daaromtrent slechts melden dat we momenteel door onvoorstelbare drukte, sterke groei en de vakantieperiode, met een aantal zaken te veel achter lopen, zonder dit als geldig excuus te willen gebruiken.
    Er is bij u inderdaad een optimizer P405 die op de site een storing aangeeft, waardoor er 2 SolarFrontier panelen momenteel geen productie leveren. Er is door ons wel een z.g.n. RMA procedure bij de fabrikant opgestart waardoor we, hopelijk binnen afzienbare tijd, het euvel kosteloos kunnen verhelpen.
    Daarnaast vergoeden wij onze klanten de minderopbrengst die een dergelijke storing oplevert indien we e.e.a. niet binnen een week kunnen verhelpen. We zorgen er dus voor dat u financieel geen schade leidt door traag handelen van onze zijde.
    Zodra wij de nieuwe optimizer binnen hebben met akkoord vanuit de leverancier nemen we contact met u op om vervanging in te plannen.
    Indien u vragen heeft kunt u ons altijd bellen op 0346715009.
    We hopen u hiermee, voor nu, naar genoegen te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet
    Team InnoPV

Ook een klacht indienen over Innopv?