Klacht Innova energie: AFGEDWONGEN CONTRACT / HOGE REKENINGEN/ INCASSOKOSTEN ENERGIELEVERANCIER INNOVA ENERGIE

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 170869
Gebruiker
O.S.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onze klacht is niet opgelost.Energieleverancier Innova Energie biedt geen oplossing. Situatie is als volgt:

We zijn ontevreden over de gang van zaken met de Energieleverancier Innova Energie. Ten eerst, onze contract van 3 jaar met hun is ontstaan door een (telefonisch) miscommunicatie. Na maandelijkse hoge rekeningen hebben wij besloten om het contract op te zeggen.Nu hebben we een eindafrekening van Innova Energie ontvangen met een totale bedrag van 845 euro. Dit bedrag is gewoon teveel. Hiernaast wordt er geen redelijke betalingsregeling geregeld en hiernaast komen er incassokosten bij.


Plus het feit dat er meerdere mensen niet tevreden zijn over hoe Innova Energie zaken doet. Zie onderstaande links:
http://www.klachtenkompas.nl/innova-energie/afgedwongen-contract-innovaallenvoor1
https://www.gaslicht.com/energieleveranciers/innova-energie/klantervaringen
http://www.energieleveranciers.nl/innova-energie/ervaringen

Met vriendelijke groet,

klantnummer 2030694.

De oplossing

Contract opzeggen zonder afsluitkosten! Voor de rest van het bedrag een betalingsregeling.

2 reacties

  1. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Moayed,

    Dank voor uw bericht. Inmiddels hebben we contact gehad en hebben we naar aanleiding daarvan een voorstel naar het bedrijfsmailadres gestuurd dat ons bekend is. Wij hopen dat u zich in dat voorstel kunt vinden. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag: telefoon 070 – 301 66 10. U kunt ons ook mailen: klantenservice@innovaenergie.nl. Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groeten,
    Afdeling Klantenservice
    Innova Energie
  2. Auteur
    O.S.
    Datum
    Wij hebben alsnog de helft van afsluitkosten moeten betalen!
    Helaas was dit enige optie die werd aangeboden door Innova Energie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
O.S.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Innova energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen