Klacht Innova energie: Beweert rekeningen niet in te kunnen trekken en stuurt geen overzicht van het totale gebruik

woont elders

Innova energie wijzigt eenzijdig energiecontract. Stuurt torenhoge rekeningen. Schakelt ook Collect2call in om betalingen af te dwingen. Ik heb nog alle bedragen kunnen storneren en de incassomachtiging ingetrokken. Het betreft een vanaf 1 januari leegstaand pand zonder gasgebruik en weinig stroom voor noodverlichting. Opgestuurde berichten en foto's helpen niet. 0 m3 gasverbruik en ongeveer 70 kWh aan elektriciteit. Innova lijkt gegevens te putten uit rekeningen met een andere naam en een andere intelligente gasmeter. We zijn overgegaan op een andere energieleverancier die de juiste meter wel kent.

Alleen afhandelen.

Innova energie
    Beste woont elders,

Bedankt voor uw bericht.

Zojuist heb ik u telefonisch geprobeerd te bereiken. Helaas was u niet aanwezig.

Maandag probeer ik nogmaals contact met u op te nemen. Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij dit graag van u.

Denise
    Team Innova Energie
    Innova energie
    Beste meneer,

Bedankt voor uw bericht.

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Bedankt voor het fijne gesprek.

Zoals besproken, zullen wij de klacht sluiten. Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij dit graag van u.

Denise
    Team Innova Energie

Ook een klacht indienen over Innova energie?