Opgelost door Innova energie: Boete na m.i. onterecht verkregen overstap

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 73640
Gebruiker
Johanna
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van mijn deelname aan een energieveiling kwam ik in contact met Innova Energie. Telefonisch heb ik aangegeven, dat ik niet wist hoe lang het contract bij mijn huidige energieleverancier nog liep. Ik zou dan wel in een later stadium willen overstappen, zodat ik niet met kosten zou komen te zitten. Er werd mij telefonisch gezegd, dat zij dat wel konden regelen. Naar nu blijkt heeft Innova Energie mijn overstap geregeld, terwijl mijn contract nog niet afgelopen was. Wat kan ik nu nog doen.... Ik heb twee keer gemaild met Innova Energie, maar geen enkele reactie ontvangen.

De oplossing

Innova Energie betaalt het boetebedrag.

2 reacties

  1. Auteur
    Johanna
    Datum
    Innova heeft mij per mail gevraagd de nota's toe te sturen waarop de boetebedragen staan vermeld. Zij hebben toegezegd de boetes te zullen vergoeden.
  2. Auteur
    Johanna
    Datum
    Hoewel het m.i. vlotter had gekund, heeft Innova de boetebedragen uiteindelijk wel vergoed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johanna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Innova energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen