Opgelost door Innova energie: geen uitbetaling afsluitbonus/jaarafrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 642686
Gebruiker
j.m. rigter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zit al weken te wachten op afsluitbonus en teruggave jaarafrekening totaal te ontvangen c.a. € 1.500, Heb-ze net gebeld en zij zeggen nu dat het binnen 2 weken wordt overgemaakt. Dit omdat er iets fout zijn gegaan met het overmaken. Ik heb aangegeven dat ik dit raar vond omdat het maandtermijn met een latere factuurdatum wel via automatische incasso is afgeschreven. Als antwoord kreeg ik dat de incasso wel goed is gegaan. Gevraagd wanneer die 2 weken zijn ingegaan. Krijg ik als antwoord vandaag. Waarom m

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk terugbetaling van het geld waar ik recht op heb
Geboden oplossing
Geld vandaag volledig terug ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.M. Rigter,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zojuist hebben wij u een e-mail gestuurd met daarin meer informatie.

    De klacht zullen wij dan ook gaan sluiten.

    Indien u nog vragen heeft, vernemen wij dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Rowanne
    Team Innova Energie.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Innova energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen