Klacht Innova energie: ik krijg een nota van 77 euro extra bijbetalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340527
Gebruiker
Gebruiker1533754494
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1 maand energie gehad,95euro1november/1december

De oplossing

95euro is mijn maandbedrag,waar komt die 77 euro extra vandaan

1 reactie

  1. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Gebruiker1533754494,

    Wanneer u op 1 december bent overgestapt naar een andere energieleverancier zijn wij verplicht een eindnota op te maken op basis van uw eindstanden. De € 77,- betreft uw eindnota.

    Met vriendelijke groet,

    Merian
    Innova Energie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1533754494
Datum
Uiteindelijke oplossing
95,euro 1maand 1 november tot en met 1december, dat is 1 maand energie, wat normaal is voor 1 persoon, netjes betaald, moet ik nogmaals77euro bijbetalen.leg mij uit waar waar die 77eurovandaan komt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Innova energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen