Opgelost door Innova energie: Ik wil alleen betalen voor wat ik gebruik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 643906
Gebruiker
Maanbanaan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn termijn bedrag (2678kwh) is veel hoger dan wat ik gebruik per maand (40-50kwh) en ik kan het niet veranderen maar ik kan het ook niet betalen voor lange tijd want het is veel te hoog. Ik heb al twee keer gevraagd via e-mails of ze het kunnen verlagen maar ze sturen alleen automatische e-mails terug.

Gewenste oplossing

Mijn termijn bedrag verlagen tot kosten van 50kwh per maand
Geboden oplossing
Precies de oplossing dat ik wou en professionele bemiddeling. Heel blij
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Maanbanaan,

    Inmiddels hebben wij contact gehad en hebben wij uw klacht samen kunnen oplossen. Fijn om u te hebben gesproken!

    Met vriendelijke groet,
    Marieke

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Innova energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen