Opgelost door Innova energie: Ik wil dat deze vordering gestopt wordt. Deze is niet reeel.

t voorn

Werkt met een vaag incassoburo die via phising berichtjes communiceert.
Via energiecollectief van de consumentenbond bij de onbetrouwbare partij energieflex terechtgekomen. Die dus failliet ging na 1 jaar. Ik zou aan het einde van het contract 50 euro bonus krijgen. Echter bij de eindafrekening moest ik 51,34 euro betalen en kon ik mij op de crediteurenlijst laten zetten voor de 50 euro bonus.
Ik heb deze 50 euro zelf verrekend en 1,34 euro overgemaakt. Ik heb dit ook netjes op 18-11-2018 gemeld en nooit een bericht over terug gehad.
innova heft toen de contracten overgenomen en werkt kennelijk met een louche incassoburo.
En nu 1 jaar later kreeg in een vaag sms-jes van ene Proximo.nl met daarin een betaallink.
U snapt in deze tijd, niet heel betrouwbaar om aan te klikken. Dus ook niet gedaan. Maar wel Proximo gemaild dat er kennelijk vanuit hun phisingberichten worden verstuurd. kreeg ik 2 weken later pas antwoord dat het om een vordering gaat van 50 euro. In zake Energieflex ??????

Zie hierboven
De klacht is snel opgepakt. En hopelijk verholpen.

Innova energie
    Beste T Voorn,

Zojuist hebben telefonisch getracht te bereiken, helaas is dit niet gelukt.
    Graag komen wij met u in contract naar aanleiding van uw klacht. Wellicht bent u in de gelegenheid om ons terug te bellen. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 op het volgende telefoonnummer: 070-3016610.

Michelle
    Team Innova Energie.
    Innova energie
    Beste T Voorn,

Zojuist hebben telefonisch uw klacht besproken.
    Laten we vooropstellen dat een energie leverancier niet dagelijks failliet gaat en dat voor u als consument nadelen kan hebben. Uiteraard is dit ook niet wat wij u wensen.

Wij hopen dat met de oplossing die wij u geboden hebben, uw klacht naar tevredeheid is opgelost.
    Indien wij nog iets voor kunnen betekenen, vernemen wij dit graag van u.

Michelle
    Team Innova Energie.

Ook een klacht indienen over Innova energie?