Klacht Innova energie: Innova eist opzegvergoeding voor niet gesloten contract

Klachtnummer
# 143240
Gebruiker
EC
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Innova biedt telefonisch energie aan. In de e-mail die hier op volgt wordt een aanbod gedaan en vermeld dat het contract niet tot stand komt als dit door een reply-mail wordt gemeld. Dit blijkt niet te werken. Ondanks bewijs van verzending en aflevering van de e-mail waarin wordt afgezien van het contract weigert Innova na veelvuldige schriftelijke verzoeken te erkennen dat er geen contract tot stand is gekomen en eist €442,05 opzegvergoeding.

De oplossing

Erkenning door Innova dat er geen contract tot stand is gekomen en dus geen opzegvergoeding verschuldigd is

1 reactie

  1. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Beste meneer Claushuis,

    Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van deze kwestie. Wij zullen contact met u opnemen om te komen tot een passende oplossing.

    Met vriendelijke groeten,
    afdeling Klantenservice
    Innova Energie

Ook een klacht indienen over Innova energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen