Klacht Innova energie: Innova maakt een typefout en de klant moet het zelf oplossen.

Klachtnummer
# 462958
Gebruiker
Lolo01
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Door een typefout moeten wij als klant voor een aantal dagen variabele kosten betalen. In ons contract hebben ze een fout gemaakt, waardoor we te laat waren mer overstappen naar een andere levenrancier. Waardoor de einddatum em startdatum een aantal dagen uit elkaar liggen. Ipv dat je de volgende dag start.

Gewenste oplossing

Afgelopen week de klantenservice gesproken. Die hebben ons niet kunnen helpen. In een mail vermeld dat ik de manager wil spreken. Als zij geen contact met ons opnemen, dan nemen wij contact op met hun.

2 reacties

  1. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Beste L. Geurts,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij elkaar telefonisch gesproken.

    Wij hebben afgesproken dat u morgen terugbel zodat ik intern kan overleggen of de einddatum aangepast kan worden.

    Met vriendelijke groet,
    Amal
    Team Innova Energie
  2. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. Geurts,

    Bedankt voor het prettige telefoongesprek. Ik ben blij dat wij het samen hebben kunnen oplossen.

    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op werkdagen van 09:00 uur tot 17:00 uur via telefoonnummer 070-3016610 of per e-mail via klantenservice@innovaenergie.nl. Wij staan graag voor u klaar.

    Met vriendelijke groet,
    Amal
    Team Innova Energie

Ook een klacht indienen over Innova energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen