Klacht Innova energie: Innova maakt een typefout en de klant moet het zelf oplossen.

Lolo01

Door een typefout moeten wij als klant voor een aantal dagen variabele kosten betalen. In ons contract hebben ze een fout gemaakt, waardoor we te laat waren mer overstappen naar een andere levenrancier. Waardoor de einddatum em startdatum een aantal dagen uit elkaar liggen. Ipv dat je de volgende dag start.

Afgelopen week de klantenservice gesproken. Die hebben ons niet kunnen helpen. In een mail vermeld dat ik de manager wil spreken. Als zij geen contact met ons opnemen, dan nemen wij contact op met hun.

Innova energie
    Beste L. Geurts,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij elkaar telefonisch gesproken.

Wij hebben afgesproken dat u morgen terugbel zodat ik intern kan overleggen of de einddatum aangepast kan worden.

Amal
    Team Innova Energie
    Innova energie
    Beste L. Geurts,

Bedankt voor het prettige telefoongesprek. Ik ben blij dat wij het samen hebben kunnen oplossen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op werkdagen van 09:00 uur tot 17:00 uur via telefoonnummer 070-3016610 of per e-mail via klantenservice@innovaenergie.nl. Wij staan graag voor u klaar.

Amal
    Team Innova Energie

Ook een klacht indienen over Innova energie?