Klacht Innova energie: Klant bijna opgelicht door INNOVA!
Details
Klacht
innova heeft mij 4 keer benaderd in 2 weken of ik klant wilde worden.ze beweerden sinds de failissement van welkom energie na dat ik dus verplicht bij eneco moest dat ik bij niemand anders eerder terecht kon dan 1 april 2022.
Dit had innova tegen mij gezegd. Ze wilden me een contract aanbieden voor 3 jaar en dit kon niet eerder ingaan terwijl ik per direct weg kon bij eneco als ik dat wilde.
Mooie praat met ik was ook klant bij welkom energie en ik heb me ook aangemeld bij innova...
Ik vind dit een vies spelletje wat ze spelen en al helemaal met de aangeboden tarieven. Als ik in zee was gegaan zou ik 3 jaar vast zitten voor hogere bedragen dan dat ik nu heb geregeld via powerpeers.
Week later belde ze weer waarom ik niet hun offerte heb geaccepteerd. Zeggen ze ik kan u een nieuwe sturen maar de prijs stijgen weer dus het is nu iets duurder geworden. Ik moest het maar accepteren. Ze zetten je echt onder druk!
Vieze spelletjes !!!
Gewenste oplossing
Ik zou het niet weten, het is ook meer een mededeling zodat andere gebruikers niet in de oplichtingspraktijken van innova valt.INNOVA kan soms de goedkoopste zijn en dan slaan ze toe bij iedereen van kijk we zijn de goedkoopste... een week later is een andere goedkoper. Dit zijn gewoon truucs :)
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.