Klacht Innova energie: MISLEIDING!!!

Klachtnummer
# 182407
Gebruiker
koen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Innova belt op terwijl je druk bent. Om niet onaardig te zijn ga ik dan na lang aandringen in op het aanbod OM INFORMATIE TE ONTVANGEN. hij zegt er nog bij: 'het gaat hier echt om een aanbieding he, dat ik nergens aan vast zit'. Vervolgens komt er een enorm lang ratelverhaal.
Een paar weken later blijkt dat je ongewenst vastzit aan Innova, ze proberen eigenhandig je eigen contract met de leverancier die je tot grote tevredenheid hebt op te zeggen. Er is door ons niets verstrekt, geen bankrekening, niet de gegevens van onze energieleverancier, geen meterstanden en er is nooit een handtekening gezet. Ze zijn vervolgens niet voor rede vatbaar, het stond op het bandje, de jongen heeft het voorgelezen, je had later maar moeten aangeven dat je het niet wilde.
Wij hebben nooit een overeenkomst gewild!! Dit is pure misleiding!!

De oplossing

Contract alsnog gratis beëindigen!

2 reacties

  1. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Beste heer van Dijk,

    Bedankt voor uw bericht.

    Telefonisch valt de verbinding steeds weg, daarom heb ik u een e-mail gestuurd om samen tot een oplossing te komen.

    Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

    Met vriendelijke groet,
    Innova Energie
    afdeling Klantenservice
  2. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Beste heer van Dijk,

    Wij hebben inmiddels contact met u gehad en hopen dat u tevreden bent met de geboden oplossing.

    Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

    Met vriendelijke groet,
    Innova Energie
    afdeling Klantenservice