Klacht Innova energie: ONGEWENST CONTRACT VAN INNOVA

VincentM

Ik werd gebeld door MKB collectieven met de vraag of ze me aan aanbod mochten doen voor een nieuwe energieleverancier. Ik zei dat ik wel was geïnteresseerd om informatie te ontvangen zodat ik het thuis rustig kon doornemen. Ik heb op de band ja gezegd, maar het woord 'machtiging' aan het begin van de hele lange tekst van de verkoper was onduidelijk en is mij dus geheel ontgaan. Ik was in de veronderstelling dat ik een vrijblijvend aanbod kreeg, niet een contract waar ik snel op moest reageren. Ik heb daarom niet gereageerd. Nu heb ik blijkbaar een contract voor 3 jaar bij Innova terwijl ik dat niet wil Ik voel me misleid. Ik vind het heel raar en ongewenst dat ik blijkbaar moet reageren als ik iets niet wil en dat ik dus alles heel goed moet doorlezen terwijl ik alleen maar ja heb gezegd op de vraag of ik een aanbod wilde, niet of ik een nieuw contract wilde. Ik vind dat MKB collectieven mij misleid heeft.
Inmiddels ben ik overgestapt naar andere leverancier.

Zij hebben mij benaderd met een aanbod, ik heb nergens om gevraagd.
Ik ben misleid en heb niet bewust voor dit contract heb gekozen, ik heb ook nergens een handtekening gezet.
Ik wil dat Innova de boete terug stort vd eindnota 291,17 euro die ik heb betaald en de eindnota gas van 203,45 komt te vervallen. En dan heb ik het nog niet over de gas rekening van augustus en september waar ik 2 maanden exact hetzelfde aan gas heb verbruikt 1609m3 wat wel erg vreemd is en extreem hoog is voor deze maanden! Heb dus 2 maanden 100 euro per maand aan gas verbruikt!

Innova energie is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Innova energie?