Klacht Innova energie: Onterecht en zonder bericht het termijnbedrag 4x verhoogd

Ryan K

INNOVA ENERGIE heeft onterecht en zonder mij het te laten weten mijn maandbedrag verhoogd naar 4x het bedrag waar ik het contract voor heb gesloten. Ik heb hier niet voor gekozen en ben nergens mee akkoord gegaan. Ik heb dit direct gemeld toen ik zag dat dit werd afgeschreven en heb 't bedrag laten storneren. Ik heb ze gebeld en gemailed en ze hebben uiteindelijk het bedrag weer verlaagd ECHTER ze willen alsnog dat ik het veel te hoge bedrag betaal !! En dat is absoluut geen mogelijkheid en volgens mij ook geheel onterecht. Ik heb gevraagd de factuur te crediteren en mij 'n nieuwe factuur in rekening te laten brengen voor het afgesproken contractbedrag. Echter dit weigeren ze. Mijn enige andere optie is de juridische weg als ze hier ook geen gehoor geven. Want ik weet dat ik in m'n recht sta hier.

Ik wil dat ze de factuur met het onterechte veels te hoge bedrag te crediteren en 'n nieuw factuur in rekening brengen met het afgesproken contractbedrag.
Niet opgelost!! INNOVA bedacht ineens dat ik maar documenten tevoorschijn moest toveren die ik natuurlijk niet meer heb gezien ik maanden geleden ben overgestapt. En dit gebruiken ze als SMOES om het bedrag wat ze 4x hoger hebben ingesteld niet te crediteren/aan te passen. Dus zoals ik al heb gezegd zal ik het juridisch moeten gaan oplossen. Inmiddels contact gehad met m'n rechtsbijstand en die melden dat INNOVA dit NIET kan maken. Al zou ik per ongeluk op 'n knop hebben gedrukt(al heb ik NIKS gedrukt) waardoor het termijnbedrag ineens 4x verhoogd zou wordend dan nog zou mijn intentie om daarvoor te kiezen ook die richting moeten zijn en dat is het niet ik heb 't direct gemeld toen ik 't zag en laten storneren. Ook is er geen bevestiging verstuurd vanuit INNOVA dus dat moeten ze aantonen. Ik heb mijn reguliere contractbedrag wel betaald voor die factuur en dat zou dan voldoende moeten zijn. Ik zie INNOVA wel voor de rechter verschijnen.

Beste R.N. Kadirbaks,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zojuist hebben wij u geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas zonder gehoor.

Graag willen wij u vragen ons terug te bellen zodra u in de gelegenheid bent.

Ryan K
    Ik heb geen gemiste oproepen dus dat bevreemd mij enorm. Geen idee welk nummer jullie dan gebeld hebben.
    Welk nummer kan ik "terug" bellen volgens u? Dan zal ik dat zeer zeker doen.
    Beste R.N. Kadirbaks,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben u gebeld op het telefoonnummer wat bij ons bekend is in het systeem.

Graag willen wij u vragen telefonisch contact op te nemen op telefoonnummer: 070-3016616.

Beste R.N. Kadirbaks,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u deze reactie.

Wij hebben afgesproken dat u de gevraagde documenten naar ons toe stuurt om uw termijnbedrag te herberekenen.

Wij zullen de dialoog sluiten omdat wij per mail contact zullen houden.

Team Innova Energie

Ook een klacht indienen over Innova energie?