Opgelost door Innova energie: Onterechte overname van energielevering

Noki

Gisteren ontvingen wij een mail van onze energieleverancier, dat de levering van onze energie onterecht was overgenomen door Innova Energie. Ik dacht aan phishing en stuurde de mail door naar NLE. Bleek geen phishing, en ook geen grap.
Wij hebben schriftelijk noch telefonisch ooit contact gehad met Innova Energie, dus waar deze overname vandaan komt is een raadsel.
Wij willen graag opheldering, want hebben geen behoefte aan deze overname, er niet om gevraagd en niets ondertekend.

Geen overname van onze energielevering door Innova Energie.

Innova energie
    Geachte heer Berghuis,

Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben uw probleem meteen opgepakt en bekeken. Het bleek een misverstand te zijn. Inmiddels hebben wij dit opgelost en u daarvan op de hoogte gesteld. Onze excuses voor de overlast. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag van u. Tel.: 070 301 66 10, e-mail: klantenservice@iinovaenergie.nl.

Met vriendelijke groeten,
    afdeling Klantenservice
    Innova Energie
    Noki
    Innova Energie heeft vanochtend contact opgenomen en uitgelegd dat een en ander op een misverstand berust. Een andere persoon in onze straat heeft een contract met Innova Energie afgesloten, en men heeft per ongeluk ons afgemeld bij NLE, i.p.v. deze nieuwe klant. Ik ben blij dat de zaak zo voortvarend is opgepakt, ik blijf echter nog even alert de komende tijd.

Noki

Ook een klacht indienen over Innova energie?