Opgelost door Innova energie: Opgeven meterstand geweigerd door Innova Energie

C.A. Don

Innova Energie denk dat er een slimme meter in huis is en dat is niet waar.
Ik heb wel een digitaal leesbare gasmeter maar die is niet slim omdat er een analoge elektriciteit meter is en dus niet uitleesbaar is door Stedin
Ondanks per mail opgeven gasmeterstand gaan zij toch van een berekende stand uit en dat vind ik niet terecht daar het verschil tussen echt verbruik en berekend toch 168 m3 in mijn nadeel is.
Nu willen zij ook een foto van de gasmeter en dat vind ik weer een inbreuk op mijn privecy.
De stand van elektriciteit meter kon ik wel gewoon doorgeven per mail zonder foto.

De stand van de gasmeter die is doorgeven accepteren zonder dat er een foto gemaakt moet worden

Innova energie
    Beste C.A. Don,

Naar aanleiding van het telefoongesprek zijn wij bezig met de correctie.

Wij zorgen ervoor dat u spoedig een gecorrigeerde nota van ons ontvangt. Voor nu vragen wij uw begrip en hopen wij dat u nog even geduld heeft tot wij de gecorrigeerde nota hebben opgemaakt.

Als u in de tussentijd vragen heeft kan u altijd onze klantenservice bellen via 070-3016610.

Rick
    Team Innova Energie

C.A. Don
Na een bijzondere snelle reactie van Innova Energie hebben zij aangeven dat zij het probleem op gaan lossen, dus dat gaat ik afwachten. Laatste contact dateert van 18 -03-2021, tot op heden 23-03-2021 nog niets vernomen. Maar ik wacht nog steeds af. Het is nu 29-03-2021 nog steeds geen teken van betaling of bericht van Innova Energie ontvangen. Gaat steeds meer op een loze belofte lijken, ik wacht het nog even af. Op 30-03-2021 een reactie via klachtenkompas ontvangen met de mededeling dat er nog even geduld moet zijn voor de definitieve afrekening, dus er zit beweging in en afwachten maar. Het is nu 08-04-2021 en nog steeds geen afrekening gezien ondanks de belofte om ''even '' geduld te hebben om de afrekening te berekenen, klacht is al van 18-03-2021 dus dat even valt even tegen. Maar ik wacht nog steeds af. Hoera, het is afgehandeld op 15-04-2021, eindafrekening ontvangen met de door[ mij opgegeven gasmeter stand.

Ook een klacht indienen over Innova energie?